Kosár 0

Visszaküldések 

Visszaküldési szabályzatunk 30 napos határidőt ír elő. Ha több mint 30 nap telt el azóta, hogy megkapta rendelését, nem áll módunkban visszatéríteni pénzét vagy kicserélni a terméket. 

A terméket ugyanabban az állapotban kell visszaküldeni, mint amilyenben az a kézhezvételkor volt. A termék nem lehet használt, illetve az eredeti csomagolásban kell lennie ( a termékek ,,eredeti csomagólása’’ , nem a külső zacskó csomagólására vonatkozik ) .

A visszavételhez a vásárlásról szóló igazolásra is szükség van. 

Kérjük, ne küldje vissza a terméket a gyártóhoz! 

A higiéniai termékek , kozmetikumok, fürdőruhák és fehérneműk visszaküldése nem elfogadható.

Pénz visszatérítése

Amint a termék megérkezett hozzánk és megvizsgáltuk, email-ben értesítést küldünk róla. Arról is tájékoztatjuk, hogy a kérelmet elfogadtuk vagy elutasítottuk. 

Ha kérését jóváhagytuk, megkezdjük a pénz visszatérítését, és az összeg néhány napon belül automatikusan megjelenik bankkártyáján.

Utánvételes vásárlás esetén

A pénzvisszafizetés csak banki átutalással történik, az Ön által megadott számlára. A készpénzvisszafizetése nem lehetséges.

Ha mégsem szeretné a megvásárolt terméket, és vissza szeretné azt küldeni, akkor kérjük, kövesse az alábbi lépéseket:

    • Küldjön egy email-t a support@sine.hu email címre, melyben megadja nevét, rendelési számát (például Sine-HU1234), a visszaküldés okát és a bankszámlaszámot, ahová az összeget visszaküldhetjük

    • Küldje el a terméket székhelyünkre (E-mailben értesítjük a címet). A visszaküldéshez bármelyik szállítócéget választhatja. Nem vállalunk felelősséget, ha ezt a szolgáltatást használják. 


      Amint visszakaptuk a terméket, 10 - 14 munkanapon belül megkezdjük a termék árának megtérítését. 

      A szállítási költség nem téríthető vissza.

      Ha ki szeretné cserélni a terméket, kérjük, küldje el az eredeti terméket címünkre, hogy amint lehetséges, elküldjük Önnek új megrendelését (az új megrendelés 15 munkanapon belül kiszállításra kerül).

      A pénz késik vagy nem érkezett meg? 

      Ha nem kapta meg a pénzt, ellenőriztesse le bankjával még egyszer. 

      Ezután lépjen kapcsolatba a kártyát kibocsátó céggel, mivel lehetséges, hogy időbe telik, amíg a pénz megjelenik a kártyán. 

      Ha ezeket megtette, és továbbra sincs a pénz a számláján, lépjen velünk kapcsolatba a support@sine.hu email címen.

      A termék visszajuttatása

      Először lépjen kapcsolatba a kívánt futárcéggel a termék visszajuttatásához

      Ha olyan terméket küld vissza, melynek értéke meghaladja a 20000FT , azt ajánljuk, hogy olyan szállítócéget használjon, melynél nyomon követheti a terméket, vagy kössön biztosítást a termék szállítására. Nem tudjuk garantálni, hogy megkapjuk a visszaküldött terméket.