Kosár 0

Hogyan rendelhetek meg egy terméket?

A Sine.hu vásárlása nagyon egyszerű. Kövesse az alábbi lépéseket:

  • Válassza ki a kívánt kategóriát (Női, Férfi, Szépség, Gyerekek, stb.) És terméktípus (Ruházat, Táskák / Ékszerek, Órák, stb.).
  • Ellenőrizze a keresett terméket, és kattintson a képekre, hogy megnézze az összes részletet. A termékoldalon megtekintheti a termék méreteit (centiméterben), a színek tábláját, az elérhető színeket, valamint a termék anyagát és árát.
  • A megfelelő szín és méret kiválasztása után adja hozzá a terméket a kosárba. Ezután folytathatja a vásárlást vagy elkezdheti fizetni.
  • Válassza ki a szállítási módot!
  • Válasszon egy fizetési módot!
  • Erősítse meg rendelését

Miután elküldtük a megrendelést követően egy megerősítő e-mailt küldünk Önnek. Kérjük, ellenőrizze a spam mappát is!

Mikor lesz elérhető a termékek, amelyek nincsenek raktáron?

Ha egy termék nincs raktáron, megpróbálunk kapcsolatba lépni a szállítóval a probléma megoldásához. Ha a terméket nem lehet kézbesíteni, eltávolítjuk az oldalról.

Megkapom a képen lévő terméket ?

Igen, kivéve kézműves termékek esetében, ahol kisebb eltérések fordulhatnak elő.

Honnan tudhatom, hogy sikerült megrendelnem?

Ha megfelelő e-mail címet adtál meg, akkor a rendelés elküldését követően megerősítő e-mailt küldünk Önnek. Ha nem kapja meg ezt az e-mailt, kérjük, lépjen kapcsolatba ügyfélszolgálatunkkal a support@sine.hu címen.

EL tudom távolítani a tárgyakat a kosárból?

Igen. Ha még nem fejezi be megrendelését, eltávolíthatja a kosárból származó termékeket.

Törölhetem a megrendelésemet?

Igen. Megszakíthatja megrendelését, amíg az állapot engedélyezi (mielőtt elküldené neked). A megrendelés visszavonásához kérjük, lépjen velünk kapcsolatba a support@sine.hu címen.

Mi történik, ha hibás terméket kapok?

 A sine.hu csak tökéletes állapotban értékesíti a termékeket. Ha kivételes esetekben problémát okoz a szállított termék, kérjük, lépjen velünk kapcsolatba a support@sine.hu címen.

 

Mi történik, ha nem kapom meg a kiválasztott terméket?

 Ha véletlenül olyan terméket kap, amelyet nem rendelt meg, kérjük, lépjen velünk kapcsolatba a support@sine.hu címen a probléma

 

 

megoldásához.

 

Milyen fizetési módokat használhatok?

Jelenleg a DPD-kereskedőnél lehetősége van az alábbi fizetési módok közül választhat: bankkártya, Paypal vagy utánvétes fizetés.

 

Hol kaphatom meg a szállítmányt?

A rendeléseket a címére küldjük (otthon vagy munkahelyen).

 

Mennyi ideig tart, amíg a rendelés megérkezik?

A megrendeléseket 15-20 munkanapon belül szállítjuk.

 

Mennyibe kerül a kiszállítás?

 Bankkártya szállítási költség 599FT  

 Utánvétel szállítási költség 999FT

 

Visszaküldési irányelv

Miután megkaptuk és áttekintettük a visszaküldött termékeket, küldünk egy e-mailt a kérés állapotáról (Elfogadva / Elutasítva).

Ha kérését jóváhagytuk, néhány napon belül visszatérítjük az összeget a fizetőkártyájára vagy más fizetési módra.

Visszaváltási utalvány esetén, ha nem akarja a megvásárolt terméket, akkor küldje el a központi irodánkba. Miután megkaptuk a terméket, küldünk egy e-mailt, amely megerősíti és 14 munkanapon belül visszaküldi azt.

Ha az eredeti terméket vissza kívánja helyezni, akkor a lehető leghamarabb új rendelést küldünk Önnek.