Kosár 0

Az alábbi fizetési módokat fogadjuk el:

  • Utánvételes fizetés a szállítónál
  • Bankkártya
  • PayPal

Utánvételes fizetés a szállítónál:

Készpénzben fizet megrendelése kézbesítésekor.


Bankkártyás fizetés menete:

1) Töltse ki a kért adatokat!
2) Válassza ki a szállítási módot!
3) A „Fizetési módok” között válassza ki a „Bankkártya” lehetőséget! Amint fizetését feldolgoztuk, elküldjük a számlát email címére. 

FIGYELEM:

Az adatvédelmi eljárások miatt bankkártyával egy nap legfeljebb kilencszer próbálhat meg fizetni. Ha fizetése többször is sikertelen volt, próbálja meg 24 óra múlva, vagy válasszon egy másik fizetési módot, például a Paypal-t.

Miért került elutasításra a bankkártyám? 

Kérjük, győződjön meg arról, hogy a kártyaadatokat, illetve személyes információit helyesen adta meg. Az alábbiak a leggyakoribb okok, amiért a bankkártyás fizetés elutasításra kerülhet:

Nincs elegendő pénz kártyáján a megrendelés kifizetéséhez 
Olyan terméket próbált megvenni, mely országában nem engedélyezett, például elektromos cigarettát vagy felnőtteknek szóló eszközt
A kártya lejárt, vagy új kártya esetén még nem került aktiválásra 
Lejárt a fizetési munkamenet 
A kártyát a honlap ellopottnak vagy elveszettnek érzékeli

PayPal-os fizetés

Hitelkártyát, bankkártyát vagy bankszámlát is hozzákapcsolhat PayPal fiókjához, mellyel megvásárolhatja termékeinket. A megrendelés leadása után átirányítjuk a PayPal oldalára a fizetés befejezéséhez. 

1. Lépjen be PayPal fiókjába 
2. Adja meg kártyaadatait, és a megrendelést PayPal címére küldjük ki. Ezután kattintson a „Submit / Elküldés” gombra
3. Amint fizetését feldolgoztuk, elküldjük a számlát email címére

FIGYELEM: A megrendelést a PayPal fiókjához rendelt címre küldjük. Győződjön meg arról, hogy helyesen adta meg. 

PayPal – Gyakran ismételt kérdések 

Az alábbiakban néhány gyakran ismételt kérdést olvashat a PayPal-os fizetéssel kapcsolatban. Ha további információra van szüksége, kérjük, lépjen kapcsolatba a PayPal ügyfélszolgálatával vagy velünk. 

Hogyan élhetek a „Paypal Buyer Protection” (vásárlóvédelmi) jogommal? 

Ha nem kapta meg rendelését, vagy ha a termék jelentősen eltér a leírásban bemutatottól, a PayPal a „Paypal Buyer Protection” (vásárlóvédelem) keretében megtéríti a termék árát, valamint a szállítási költségeket. Kérjük, keresse meg egyik munkatársunkat, amint észreveszi, hogy valami nem megfelelő a megrendelésével kapcsolatban.

A „PayPal Buyer Protection” (vásárlóvédelem) az alábbi esetekben vonatkozik Önre:

A terméket a Sine.hu oldalon vásárolta 
A fizetést a PayPal-on keresztül intézte 
Egyedüli fizetési módként használta fel egy PayPal tranzakcióhoz 
Kérelmét a PayPal-os fizetéstől számított 45 naptári napon belül benyújtotta, és ha szükséges, a panaszt a kérelem leadásától számított 20 naptári napon belül megtette 
Megfelel a Paypal Buyer Protection előírásainak, melyeket a PayPal Használati feltételek 13. szakasza tárgyal


Hol érhetem el a PayPal ügyfélszolgálatát?

A PayPal azt javasolja ügyfeleinek, hogy ügyfélszolgálatával email-ben lépjenek kapcsolatba. Azonban ha szeretne telefonon beszélni a PayPal egyik munkatársával, hívja az alábbi telefonszámot: 00353 1 436 9111

Ez a szolgáltatás az alábbi időszakban érhető el:
hétfőtől péntekig 8:00 PDT és 16:00 GMT között